Manager Serviceteam a.i.

Duur: 8 maanden
Locatie: Amsterdam

Opdracht voor

Specialist in consumptief krediet in Nederland en onderdeel van de Franse multinational Crédit Agricole S.A.

Mede naar aanleiding van het programma Kassa (in april 2016) is CACF NL niet positief in het nieuws gekomen. Dit vanwege de zogenaamde “ Locked up”  problematiek.

Klanten die niet makkelijk hun CK konden aflossen en of overstappen naar andere aanbieders. Hiervoor is een speciaal team in het leven geroepen om deze problemen snel en effectief op te lossen.

Mijn opdracht was om structuur aan te brengen in het team (25 FTE’s) en om zo snel mogelijk actie te ondernemen om te zorgen dat desbetreffende klanten (en intermediairs) zo snel en goed mogelijk werden geholpen. Mede door hun lening (CK) om te zetten (tegen gunstigere voorwaarden) naar een Aflopend Krediet. Hierbij uiteraard rekening houdend met wet,- en regelgeving.

Het resultaat was een significante verbetering in productie, duidelijkheid (snelheid) betreffende de stappen welke genomen moesten worden in het proces. Mede door dit project en positief resultaat zijn veel klanten geholpen en kon het service team worden opgeheven en onderdeel gaan worden in een bestaande business unit.

Bel 06-52581451 voor meer informatie

Of mail me via onderstaand formulier